Zelf heb ik al eens een voorstel gedaan om mijn werkwijze te bespreken in de encyclopedie, maar heb tot hiertoe nog geen reactie gekregen.Blijkbaar word er gewacht op iemand die ons met veel komerciele zaken rond de oren gaat zwaaien om zo een natuurgetrouwe copy van een berg te maken, beschilderd en gebouwd met de duurste materialen die in de handel te verkrijgen zijn.Nu koop ik al geen boek meer over over scenerie omdat dit niet anders als reclame bevat, gaan we nu met de encyclopedie de zelfde richting uit?.Groetjes.Matheus.
Hier is wat film matriaal van een Italiansche collega modelspoorder.Met de zelfde inspiratie bron als ik.
Dat ziet er geweldig uit voor een N baan, heb het filmpje helemaal bekeken en opgeslagen om nog eens weer te bekijken, vooral de muziek van Pink Floyd daar haal je inspiratie uit.Maar ik denk Martin dat jij hier ook de nodige inspiraties kan op doen aan het filmpje, maar je heb nog een lange weg te gaan voor je het zo ver hebt. veel plezier aan het bouwen van je baan, dan zien we de foto TZT hier wel op beneluxspoor.mvgr Evert.
Ziet er goed uit, alleen die snelheid kan echt niet, veeeeeeeeel te hoog