Ik ben wel benieuwd naar een filmpje . Maar ik weet niet of dat kan en of je dat wil? Lijkt mij mooi om te zien!
Sorry dat ik al enige tijd niet meer keek , maar déze kreet noopt tot een reactie:Wellicht leuk om er aan de voorzijde Vitesse vlaggetjes te maken. Daar reden de bussen altijd mee rond als Vitesse thuis speelde. Geen idee of dat de laatste jaren nog gebeurde overigens.Wat boeit het of Bus en Vlaggetjes exact bij dit tijdstip boeken? Het zijn JOUW herinneringen die jij koester en je dus (wat mij betreft) zondermeer in Jouw Arnhem kunt inzetten/mag tonen...Groeten van frans
Ga je bandijzer gebruiken als actieve bovenleiding?Ik zou dit niet adviseren, dit sloopt namelijk je opnemers bandijzer is hard en scherp.Het beste kun je hier koper of messing draad/staaf voor gebruiken.
Hallo Arnhem-liefhebbers,Ik heb nog steeds een paar foto's in het archief zitten. Er is enige discussie over de trap op het derde perron. Het lijkt me toch dat die op de foto van Niels niet anders is dan die van mij uit 1994 of vergis ik me? Het perron verloopt inderdaad anders en het spoor 10 is duidelijk weg dat kan zelfs ik niet ontkennen. Hier nog een laatste fotootje van de trap op 12 feb 1994:Kun je zien dat er nog een poortje voor de trap stond. De foto was genomen om een beeld te krijgen van de opbouw van de liftkokers op de perronoverkapping.12 feb 1994Mag ik dan nog een fotootje doen van de liftkoker? Deze is van het zuidelijke perron. Ik ontwikkelde deze foto's zelf en als ik deze wat te zachte afdruk zie dan ruik ik weer de fixeer.12 feb 1994Hier de liftkoker op het middelste perron. Ok, als je er één hebt gezien dan heb je ze allemaal gezien. Iets verder naar rechts de wachtkamer, hier heb ik helaas verder geen details van. Ook zijn de nummers van de dwergseinen helaas onleesbaar.Tot zover deze keer, met excuus voor de onderbreking. Filosoferen jullie nog even verder over spoor 10.Groeten Henk
Geinig, het bouwsel en de originele foto's. Waar waren ze trouwens bang voor dat er zo'n groot rooster voor stond..? Vonken?
Dat rooster lijkt mij afscherming van de bovenleiding. Mogelijk moesten de liftmonteurs (of anderen, bv nooduitgang?) op die plek wel eens het dak op? Het is namelijk alleen op die plek, niet langs de rest van het perron.
Wellicht.. Aparte is wel dat het bij de verschillende kokers op verschillende plekken is aangebracht? Wellicht ook wat perspectief; maar mij niet helemaal duidelijk waar ze nou mensen verwachten.. Afijn, leuk detail om mee te nemen