Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 12:40:25
Terschellinger Spoor
door
FritsT
Vandaag
om 12:39:58
Pfarrerwinkel bahn
door
puntenglijder
Vandaag
om 12:24:18
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
puntenglijder
Vandaag
om 12:20:40
Zee. Land.
door
spoorijzer
Vandaag
om 12:17:10
Werkplaats Wael en Bosch
door
Forever Rocofan
Vandaag
om 12:02:41
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Hans van de Burgt
Vandaag
om 12:02:05
Klein mobiel ontwerp met thema stadsmuren
door
Slotticar
Vandaag
om 11:39:40
Rondom Charlois
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 11:34:39
Roco smeerolie
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 11:17:08
Digikeijs 4024 servodecoder bewegingsuitslagen niet te programmeren
door
San-Markos
Vandaag
om 11:12:38
'Permaloog' met electronenbuizen
door
Martin Hornis
Vandaag
om 11:11:05
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 10:44:10
Meerdere sounddecoders doen het alleen heel zacht
door
ikbener
Vandaag
om 10:21:12
Wat wordt op dit object op het perron geklikt?
door
Matthijs van Heijningen
Vandaag
om 10:03:46
HO wisselnietjes gezocht.....
door
astrantia
Vandaag
om 09:47:29
Tips voor een natuurgetrouwe modelbaan
door
puntenglijder
Vandaag
om 09:29:06
Bouwverslag BlueBrixx BR 01 No.108054 (plusminus 1:18)
door
Bert Senden
Vandaag
om 09:13:31
Raadplaatje
door
Gerrit H
Vandaag
om 06:43:06
herrmann
door
Martin Hornis
Vandaag
om 01:19:56
"Southern Pacific's Coos Bay Branchline in H0", een nieuwe thuisbaan.
door
Ronald Halma
Vandaag
om 00:17:38
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
20 December 2025, 22:52:58
Zelfbouw HSM stoomloc Argus-Vesta serie
door
janw
20 December 2025, 22:42:12
Modelspoorbaan van Einte
door
Wim Vink
20 December 2025, 22:32:01
Stub switches
door
Frank 123
20 December 2025, 22:04:29
Station Roodeschool
door
Benelux795
20 December 2025, 21:57:28
Spoor- en tramweg parafernalia
door
1795
20 December 2025, 20:52:22
Bahnstrecke 5867
door
Jelmer
20 December 2025, 20:45:37
Gezocht: Foto's Plan E/L postrijtuig in reizigerstreinen jaren '70
door
Rick
20 December 2025, 20:44:07
US diorama in H0
door
Wim Vink
20 December 2025, 20:29:29
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
Poll
NS moet Plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
Ja, Mooie treinen, opknappen en rijden
37 (43.5%)
Ja, Zonde om af te danken
11 (12.9%)
Nee, Ze zijn toch al zo vergaan
12 (14.1%)
Nee, Nieuwe treinstellen zijn mooier
6 (7.1%)
Alleen als ze in goede staat zijn
19 (22.4%)
Totaal aantal stemmen:
78
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
Vorige
-
1
2
3
[
4
]
Omlaag
Auteur
Topic: NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen (gelezen 15344 keer)
johnny-VIRM
Offline
Berichten: 520
Re: NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
«
Reactie #45 Gepost op:
25 November 2006, 11:31:16 »
wat betreft de deuren, deze zijn juist moderner als ICM en sprinter oud, zo rond 1988 zijn bij al het mat 64 de deur systemen vervangen door een draaicilinder omdat het oude jasper systeem door remanent magnetisme wel eens spontaan open wilde gaan.
Verlaagde begrenzing is al zo'n 5 jaar door een schakelaar uitgevoerd. Dan nog een leuke het meeste mat 64 heeft fase 4 ATB terwijl juist ICM en SGM en de 1800 loc nog fase 3 heeft.
Gelogd
Dolf44
Offline
Berichten: 843
Re: NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
«
Reactie #46 Gepost op:
25 November 2006, 12:09:06 »
Aha, de dikke duimentijd is al 5 jaar voorbij.
Gelogd
Robbert
Offline
Berichten: 1472
Re: NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
«
Reactie #47 Gepost op:
25 November 2006, 15:05:46 »
Als je um opknappen net als de Vlaflip... Maar ik vindt dat het veels te veel gekraak en gekreun als je door een bocht gaat.
Groetjes,
Robert
Gelogd
johnny-VIRM
Offline
Berichten: 520
Re: NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen
«
Reactie #48 Gepost op:
26 November 2006, 12:33:47 »
Afgelopen week nog en 400 de motoren losgehaald en gescheiden, maar ze zien er niet best uit aan de onderkant, die gaan echt geen 10 jaar meer mee. Plan T zag er beter uit.
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
3
4
Vorige
-
1
2
3
[
4
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
NS moet plan V (Mat 64) langer in gebruik nemen