word nog veel bizar eigenlijk....................Er was vorige week bijna een botsing tussen twee goederentreinen op het spoor bij Zevenaar. Dat bevestigde een woordvoerder van goederenvervoerder DB Schenker Rail vrijdag naar aanleiding van berichtgeving van NRC Handelsblad daarover. Ook bij de botsing in Barendrecht gisteravond was een trein van deze vervoerder betrokken.De bijna-botsing vorige week was te wijten aan het feit dat de machinist van de Schenker-trein 'een rood sein over het hoofd had gezien', aldus de woordvoerder.http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/09/vorige_week_bijnabotsing_met_t.html
En verder vind ik de wijze waarop Bas, Mispoes, Thom en Peter (van der Leek) in deze discussie met Jos om gaan gemeen. Ze spelen op de persoon en schuiven Jos een mening in de schoenen die hij juist bestrijdt. Hij formuleer alleen wat ongelukkig.
Railion.
Vreemd trouwens dat bij beide gebeurtenissen een trein van Railion betrokken is. Hoe zou dat nou komen?
Ik merk dat elke mcn in meer of mindere mate aangeslagen is door dit voorval.
Toeval?/ Misschien om dat Railion relatief de meeste goederentreinen rijdt?? Volgens mij is er geen relatie en verklaring voor.