Maar bij een driehoek denk ik aan een kort stukje spoor wat je naar beide rijrichtingen kunt verlaten. Dat moet zolang zijn als de trein zelf. Maar ook dit is weer te ver off-topic.
HoiBij een keerlus lijkt het me wel verstandig dat deze groter is dan je treinlengte Een driehoek hoeft echter niet groot te zijn. Met 2-rail bak je dit dus met kunst en vliegwerk in elkaar. Je zult immers een stuk baan moeten hebben dat langer is dan je treinlengte...Dit betekend dus de inrij-wissel en nog een stuk voor de wissel.Ik hou erover op, is teveel OTBart
Bart, heb het idee dat je het niet helemaal begrijpt, want er is geen sprake van kunst en vliegwerk.
Het enige dat ik constateer Wim is dat de detectie schakeling op de ultieme-keerlus en de detectie schakeling die je op je 16SD toepast verschillend zijn. Meer niet.Vraag me af wat "beter" is. Als je al over beter kunt spreken natuurlijk. Jullie zijn de mensen met ervaring, ervaring die ooit hoop op te doen (al is het daar maar een fractie van).