Van de 1000 die nu in het museum staat is door de NS indertijd een voorwaarde gesteld dat de loc wel mocht worden overgenomen maar nooit meer op het spoor mocht komen.Ik kan het mis hebben maar volgens mij zijn de rails ( het spoor) van de staat en niet van de NS, dus wat zeuren ze nuOok weer dwarsigheid?
Van de 1000 die nu in het museum staat is door de NS indertijd een voorwaarde gesteld dat de loc wel mocht worden overgenomen maar nooit meer op het spoor mocht komen.Ik kan het mis hebben maar volgens mij zijn de rails ( het spoor) van de staat en niet van de NS, dus wat zeuren ze nu
Dat van de 1000 is duidelijk uitgelegd, waarvoor mijn dank.Maar wat Thom in zijn reactie zegt lijkt me sterk
Citaat uit een ander topic......Wij van de HIJSM zijn overal bezig geweest om alleen maar ramen voor de Plan U's te regelen, maar nog van de sloopstellen in Zwolle, nog van een plukstel in Haarlem konden we ramen krijgen.....Groeten van Edwin.....En dit soort berichten komen wel vaker langs.Dat de NS met heel veel treinstellen een stichting met 1 of 2 treinstellen als concurent ziet vind ik een beetje lachwekkend.
Ook al omdat de NS een bedrijf is wat winst moet maken terwijl een stichting helemaal geen winst mag maken en donateurs en vrijwilligers heeft om hun treinstellen uberhaubt te kunnen laten rijdenHarm