NS treinen met geluiden.
Styreen?? Plotje??Watjes.Messingprofieltjes! Solderen!Citaat van: Gert Arkema op 08 September 2009, 08:13:28Een eiffeltoren in messing kost gewoon een hele flinke zak geld, een soldeerapparaat en een beetje geduld. Een eiffeltoren in styreen kost minder geld maar meer geduld en meer hoofdbrekens. Ik heb meer respect voor geduld en het oplossen van problemen dan voor het smijten met geld. Hoezo 'watjes'?
Een eiffeltoren in messing kost gewoon een hele flinke zak geld, een soldeerapparaat en een beetje geduld. Een eiffeltoren in styreen kost minder geld maar meer geduld en meer hoofdbrekens. Ik heb meer respect voor geduld en het oplossen van problemen dan voor het smijten met geld. Hoezo 'watjes'?
Maar helaas moeilijk te verkrijgen op dit moment
Toevallig de ""over het hoofd gezien?
iets voor Digi-rail?
Inderdaad wordt er gevraagd wat de wensen zijn.En ik merk alleen maar - uit verbazing (omdat er al een beter model van de betreffende loc is) - op dat Mehano er al een model van heeft uitgebracht.typo...
Maken hun treinen?Ja full-sound bedoelde ik. De V-IRM is zeker mooi met full sound
Een Köf II die in de betuwe dienst heeft gedaan (ben even de bedrijfsnaam kwijt)