Beste Ivo,Inmiddels heb ik de bovenbouw van de NS6001/55 gereed. Wat een heerlijkheid om deze kit te bouwen, ik kon niet stoppen dus deze week elke avond gebouwd. Alles past perfect! Wat betreft jouw opmerking omtrent de handrails even het volgende. Deze kloppen exact met de foto op pagina 95 van "de Erfenis". De deuren kunnen gewoon open, ze schuiven beiden n.m.l. naar het midden van de zijwand. De handrails zitten niet in de weg!!Omdat ik geen reactie meer van Arjan heb gekregen bouw ik bagagewagen zoals deze in "de Erfenis" staat.Nu dit weekend de onderzijde nog afbouwen en dan naar de spuiter!Groet,Coen.
Ewout,Ik zag in Houten nog een maagdelijke kit liggen, die ene Dennis voor een spotprijsje heeft kunnen kopen.mvg,Ivo
Dus ook hiervoor geldt, net als de houten of stalen bekleding van de buik, dat je op een specifieke foto zult moeten zien hoe de uitvoering van een bepaald rijtuignummer is geweest op een bepaald tijdstip.Troost je, met leidingen en appendages op stoomlokomotieven is het nog veel erger.
Is er misschien een serie waarop de treeplanken nimmer zijn aangebracht.Groet,Coen.