"Het geeft niet HOE ze over je praten, ALS ze maar over je praten".
Op een vitrine met hier en daar een lokomotief, rijtuig of wagen ben ik heel snel uitgekeken.
Ik zou zeggen malle pietjes verenigt u! en begin een modelspoor-keten!
"Malle Sjefke"
En het zelfde geld voor onderdelen, daar kun je beter helemaal niks van op voorraad hebben.Wat je wil hebben wordt gewoon besteld.Jos.
.........koffie met gebak en lopend buffet is de pret compleet.
Dan moet je bij IKEA zijn. Oh s**t, weer fout, want daar hebben ze geen treintjes.
Ik denk dat niemand er op zit te wachten op een back-up voorraad.Voorraad kost nu eenmaal geld.En wat je in op de plank hebt liggen wat je aan de straatstenen niet kwijtraakt, dan leg je er nog geld aan bij.En het zelfde geld voor onderdelen, daar kun je beter helemaal niks van op voorraad hebben.Wat je wil hebben wordt gewoon besteld.
Ik denk dat niemand er op zit te wachten op een back-up voorraad.
Ik denk dat niemand er op zit te wachten op een back-up voorraad.Voorraad kost nu eenmaal geld.En wat je in op de plank hebt liggen wat je aan de straatstenen niet kwijtraakt, dan leg je er nog geld aan bij.En het zelfde geld voor onderdelen, daar kun je beter helemaal niks van op voorraad hebben.Wat je wil hebben wordt gewoon besteld.Maar Het Concept met de Märklin store spreekt mij ook niet aan, daar gaat in feite een hoop kostbare winkelruimte aan verloren.Jos.