Ik zou het wel leuk vinden hoor
De 11.8 maakt 1:1 al meer herrie als de 1600.
Nou, een realistische 1600-sound niet hoor Die compressoren maakten een oorverdovende ******herrie...
Valt wel mee, als ik naast een 1700 sta valt het nog wel mee. Ik vind het wel een mooi geluid, vooral bij het optrekken produceren de tractiemotoren een gebrom en gehuil wat ik muziek in mijn oren vind
Voor de mensen die nog transfers zoeken om de 1601 om te nummeren: Focus Modell Parts heeft tegenwoordig verschillende (grote) nummers in het assortiment.
Ik wilde alleen maar even het optrekgeluid van de 1600/1700 beschrijven en dat ik dat mooi vind en brullen heb ik nooit gezegd.
Ik zei toch een 1600?Die hadden een andere compressor (zuiger- i.p.v. schroefcompressor meen ik) en die maakten echt een hels (mag dat woord wel?) kabaal.De 1700 is echt stil tegenover de 1600 direct na aankomst op een station. Toen ik tijdens vakantiewerk als minibar-steward bij Wagon-Lits eens op Burg. De Vlugtlaan moest bellen naar Amsterdam CS (om water te krijgen ) was ik echt DOLblij dat de machinist hem even afzette voor me V.w.b. optrekken ben ik het best met je eens trouwens.