Nu de boel laten drogen en daarna wassen; hopelijk neemt die glans dan ook wat af.
Het volgende dat me te doen staat is het dak, dat moet grijs worden. Kan ik daar Kleinspoor 02 'NS grijs' voor gebruiken,
Bij het afplakken (met afplaktape) trok ik de verf er zo van af.
De primer is 'fine white surface primer' of zoiets van Tamiya. Geweldig spul, blijft ook goed zitten onder de afbladderende rode verf. Maar de volgende keer kan ik hem misschien beter een beetje opschuren -- dat was ik namelijk vergeten. Dom dom dom. De Kleinspoor-verf zelf is behoorlijk sterk en flexibel, ik kan de kap optillen aan een velletje. Maar ik denk dat de primerlaag te glad was om haar goed te laten hechten.
Fraai! Klein puntje: ben je er in geslaagd om de bufferbalken los te krijgen, of heb je de boel afgeplakt? Er lijkt daar wat zwart te zitten, of de bufferbalk zit niet 100% recht of zo. Maar verder niets dan lof.
Ik zie ook dat je het onderstel bewerkt hebt, maar daar begin ik niet aan. Dat is toch de keuze van degene die er mee gaat rijden.
Overigens, waar heb je de scheiding tussen rood en grijs aangebracht? Ik zit zelf te denken aan de buitenste richels (die ook meteen donker worden).
De uitvoering, geen idee. Aangezien het ding in de verkoop gaat, houd ik me aanbevolen voor suggesties.