Dan mis ik nog variant 14; de PKP uitvoering als werkwagen.En dan nog de uitvoering als PKP bagagerijtuig, variant 15 dus.Ernst-Jan
Beste Dank aan Piet voor de info Ik ga zeker voor 12 ongevallenwagen geel/grijs GroetBernd
BerndIk krijg uit de beschrijvingen en de beelden van jouw baan nou niet de indruk, dat daar veel ongelukken gebeuren...Of heb je de Thalys en een koploper rijden in Gouda? @ Piet: Is er al een prijs in gedachten?Groeten Ruurd
Momenteel speelt er onder Nederlandse, Duitse en Britse liefhebbers een flinke discussie over mijn favoriete internationale trein, de F191/192 Holland-Skandinaviën Express (Hoek v. Holland-Hamburg-Kopenhagen). Op de meeste foto's van deze trein is een grote Stalen D te zien in deze treinen. Met het LSModel op komst (en de internationale afzetmarkt van het model in het achterhoofd ), ontstaat nu de vraag of de kleine Stalen D, de D IV dus, ook wel regelmatig, danwel incidenteel als vervanging van een grote D in deze 'Scandex' heeft gereden.Wie kan hier iets zinnigs over zeggen, danwel een fotografisch bewijs leveren??grtz,Wim