Nou, bij mij is de de 1188 bezig met zijn inrijrondjes. Wat een ongekend mooie loc zeg en wat een fijne details! Hij stond toevallig even naast m'n Roco 1823 en dan zie je toch wel het verschil in detailleringOok de verlichting is helemaal top, er zit zelfs cabineverlichting in, leuk om even de volledig ingerichte cabine te bekijken.Alleen openmaken en weer dichtmaken om er een decoder in te stoppen is wel even een klusje. Diverse kleine losse onderdelen dienen eerst verwijderd te worden om de kap eraf te krijgen. Na het terugplaatsen van de kap moet natuurlijk alles er weer op. Maar goed, het is wel te doen, als je er maar even rustig voor gaat zitten.Mvg,Paul
Ik heb de Lokpilot v3.0 21 polig voor LSModels erin gestopt. (is dus leverbaar)Het is volgens mij gewoon een LP3 maar dan met speciale CV instellingen. Om maar wat te noemen: bij de 1188 zijn de sluitseinen apart schakelbaar.De handleiding zegt letterlijk:Wanneer een decoder geplaatst wordt raden wij aan:Lokpilot V3.0 (normaal decoder) ofLokSound V3.5 Electrisch "Reeks 27 NMBS" (geluid)Mvg,Paul
Opvallend is dat toen ook de 1188 rode dempers had in 1995. Dan is de LS models dus in te zetten vanaf 1986 tot begin jaren 90.
Mooi verslag, super ook de verschillen tussen de 88 en de 92, zijn er ook nog weer verschillen met de 85? En op welke gaat de 84 van MTE dan weer het meeste lijken?Ik heb zelf ook de 88, 92 en 84 in bestelling staan maar als de 85 er dan weer veel van verschild wordt de verleiding wel weer groot om die er ook bij te nemen...