Ik ben geen lid en ben eigenlijk niet van plan om het te worden ook. Odr is een leuk blad waar soms best nuttige info instaat, maar waar ik een beetje tegenaanloop is dat er een bepaald type hobbyist uitspringt wat je bijv. ziet tijdens excursiedagen of open dagen bij verschillende stations/onderhoudsbedrijven, en dat zijn de types die mij weerhouden om ook lid te worden van deze vereniging, mensen die elkaar bijna van het perron afduwen om maar de mooiste foto te maken en de ene freak weet het nog net even beter als de ander...
Dat is nou juist het probleem, er moeten meer leden bij.Het is handig om te weten waarom sommige geen lid zijn en misschien wel zouden willen zijn.
Dat is inderdaad vermakelijk om te beschouwen maar als argeloze gezinnen ontvangen worden op gehuil tijdens een open dag vind ook ik het geen amusement meer. Naar het schijnt zijn een jaar of tien geleden bezoekers tijdens een open dag te Hgl bij een een line-up te zijn gestenigd omdat deze voor de 1200'en langs liepen.
@ Rick,Sinds kort is het blad flink opgeknapt. Dikker papier en meer kleurenfoto's.Ik ben lid sinds 2000 en kom eigenlijk geen 'gezever' over het aantal leden' tegen.Het is eerder nogal zakelijk.