Maar met treinzaken gebeurt het minder vaak als met wegen dat er vast wat word gebouwd dat later nooit verder tot uitvloeiing komt of nog erger dat men iets bouwt en dan de zaak word stilgelegd door (financiele) problemen.
Moet je dit filmpje eens bekijken. Er zitten ook een heleboel blunders in de Betuweroute. En de Betuweroute eindigt op een normaal boemelspoor in Duitsland. De Betuweroute komt dus ook niet helemaal tot verdere uitvloeiing. Gr Wilmar
Maar dat komt weer omdat de Duitsers de afspraken die destijds gemaakt zijn niet nakomen.
Overigens vraag ik me af wat je bedoelt met 'heleboel blunders' in de BR?
Maar dat zijn er niet een heleboel. Ik neem trouwens aan dat de hele lijn aangepast is voor 2 containers op elkaar en niet alleen die tunnel. Dat het dan op andere lijnen niet past is niet handig maar dat kan nog veranderen.En ze zullen er ook wel aan gedacht hebben waar de lijn precies op zou houden, niet 'ow dat klinkt Duist dus stoppen we daar maar'.
Er is toch ook ooit is een boekje uitgekomen met al die rare fratsen van de Belgen door dingen dubbel te maken onder het motto Vlaanderen iets dan Walonië ook iets.