Inderdaad vreemd, dus als het vooraf bekend is dat het model qua kwaliteit niet echt 2010 is, dan mag je daar niets meer over zeggen. Maaaaar, bij de DE-1 dus schijnbaar wel, daar wordt elke iets te lange/korte/scheve snor en oneffenheid tot in den treure beschreven en getoond.Persoonlijk vindt ik dat als een model na zoveel jaren opnieuw wordt uitgebracht, dat je ook iets anno nu mag verwachten.
Inderdaad vreemd, dus als het vooraf bekend is dat het model qua kwaliteit niet echt 2010 is, dan mag je daar niets meer over zeggen.
IvoAls we het voor elkaar zouden krijgen dat we de lens verwijderen en een doorzichtig stukje plastic maken compleet met lampringen en dat zo terug steken (en de ringen verven) dan zijn we er al een heel eind.Toch ?Dat kan gegoten worden.
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn voor de koplampen een goed lijkend model van giethars te maken. Dat zou een hele verbetering zijn.
Ik heb nog messing koplampen liggen van Philotrain waarvan ik er één na aanpassing in de DE-1 heb zitten, ik heb genoeg om -evt na aanpassing- na te laten gieten bij Tilly.