Dat is gewoon Manuel zelf, die gewoon zwaait.Snappen jullie dat nou niet ?
Manuel, ik zie dat je een airco in de cabine hebt geplaatst, klopt dat wel bij het stel dat je aan het maken bent? Als je met "VIRM 4 serie 9500" een VIRM IV( letters(romijnse cijfers) geven aantal bakken aan, cijfers de bestelling) bedoelt uit de levering VIRM 2, de lage 9500tjes dus dan klopt het prima, als je een VIRM IV van de VIRM 4 levering maakt, serie 9547 t/m 9597 die nu geleverd worden dan klopt het niet, die hebben de airco net onder het dak zitten en hebben dus geen kast voorin.Ik raak even de weg kwijt, vandaar de vraag, groetjes Michiel
ex NS'er???
Ik als ex NSer weet dat een Virm 4 als de laatste serie wordt gezien. Maar veel mensen weten dat niet en omdat ik een virdelige bouw heb ik het project Virm 4 genoemd. Anders was het wel Virm 6
Michiel ik weet wat je bedoeld. Ik als ex NSer weet dat een Virm 4 als de laatste serie wordt gezien. Maar veel mensen weten dat niet en omdat ik een vierdelige bouw heb ik het project Virm 4 genoemd.
Je weet wel... EX = VOORMALIG / NIET MEER..Dus Manuel werkt niet meer bij de NS.