Zodra er op een baan:- gescheurde achtergronden aanwezig zijn - alles schot en scheef staat- bergen met materieel zichbaar naast de baan ligt- flappen grasmat er bij liggen alsof ze net uitgerolt zijn Noem ik dat bagger. ...
En een ander kunst. Zo je wil: baggerkunst.Ik noem het overbodig, maar vermaak mij kostelijk met het volstrekte gebrek aan humor dat men (niet alleen op dit forum) in modelsporend Nederland blijkt te hebben.
Ook vond IK het verder geen bezwaar dat alles door elkaar reed, het is tenslotte ONZE modelbouwwereld toch?
Vond de beurs minder dan in 2006.
Nog wat info gekregen over de zimo decoders van Maarten. Dankzij de jongens die bij de Beneluxspoor stand met de decoders bezig waren. Ben hun naam kwijt, maar weet wel dat er één, volgens mij, een piercing in zijn tong had zitten .
stig,3) Floortje kan goed schoppen tegen RM, want dat is een grote partij die kritiek moet kunnen incasseren en die waarschijnlijk niet eens weet heeft van zijn recensies. Wij daarentegen moeten ook na de verslagen nog met de geïnterviewden door één deur, het lijkt me een levensgevaarlijke situatie voor het HELE forum als wij iemand zouden afbranden (behalve dan de baan van Robert Kroon, die zit toch in het team zelf - grapje Robert ).