Joh, je bent slimmer dan ik dacht.. Het lijkt of de snor niet onder de uiterste hoek van de zijramen eindigt, maar eerder. Daardoor lijkt (mij!) de snor te kort doorgetrokken.Verander ik nu je perspectief?
Hallo Automatic RockOmdat ik ooit zelf een 1:100 model van het gehele station wilde bouwen heb ik honderden foto's genomenenkele jaren tot vlak voor de sloop van Ravensteyn's CS. Ik heb een aantal foto's van de gevel, inclusiefdetailopnamen van de masten, klok en letters op het dak in Photoshop formaat. Ik heb zelfs nog tekeningenin 1:100 maar die zijn A0. Gekopieerd in het Gemeentearchief in Rotterdam. Ik weet niet wat je precies wilthebben maar een paar foto's kan ik je in ieder geval wel sturen.Schiespoor
Geweldige platen uit Sneek e.o.!Heb je nog meer van dat mooie blauws?? (ik zie er zelfs nog een origineel beschilderd stel achter hangen! dacht dat die rond '61 al wel weg waren...)
Heeft er iemand, naast de dia's die al reeds geplaatst zijn, dia's van de miljoenenlijn uit de jaren 60 t/m 1989?
Bedoel je niet de NS Eds met kolenlading? Heb ik nog als 4335C