Heeft er iemand aan gedacht of dennis soms geen loc geschikt voor drie rail plaatst op een twee rail systeem?Dan heeft hij zo wie zo kortsluiting.
ik heb sins kordt de HOe E loc maar hij geeft nu kortsluiting aan dus hij rijd niet waar kan dat aan liggen eerst reed hij mooie rond en in eens gaf hij kortsluiting aan
zo gauw er 2 wielen de baan anraken dan geeft hij meteen kortsluiting aan ook als ik de loc om draai
of ik heb de baan niet goe aan gelegt heb
Alex, je zoekt het te diep. Een loc kan niet stukgaan door een aansluitfout in de baan. De fout zit in de loc. Maar waar, dat is op een afstand niet te zien.
Dennis, in het draadje over kortsluiting heb ik meerdere malen in moeten grijpen vandaag. Ook nu weer staan er reacties die niet kunnen. Waren het voorheen andere gebruikers die zich schuldig maakten, dit keer ben jij het.Je kan niet eisen dat mensen hun mond dicht houden op een forum. Iedereen doet zijn best om je te helpen. Met een dergelijke kreet schrik je die mensen af en zal je probleem niet verholpen worden. Wees bereid om informatie te geven en de vragen van de medegebruikers te beantwoorden, alleen dan is je probleem op te lossen. Succes! Met vriendelijke groet, Sandernamens Stichting Beneluxspoor.net