heb je ooit al eens gehoord van het omwisselen van draaistellen?Dat schijnt in Tiburg de normaalste zaak van de wereld te zijn.Jos.
@ ThomAls je goed leest dan kun je ook snappen dat ik eerst de goedkopere oplossing zet.Het opknappen en conserveren van het casco.die 2e met die technisch beter loc, is ook op een later tijdstip uitvoerbaar.En dat wisselen van die draaistellen kost ook veel geld, dat is niks nieuws.
Zo beter Remunj?
En dat klopt ook, eric, deze lok staat er al enkele jaren , samen met nog andere 1600-lokken, omdat niemand meer interesse heeft in deze lokken.
Jammer dat een enthousiast initiatief pesterig de grond in wordt geboord. Het is niet verkeerd op met tegenargumenten te komen, maar het mag best wel vriendelijk en hoeft niet zo afzeikerig svp. Het gaat Jos echt aan het hart en als hij dit voor elkaar wil krijgen, dan wens ik hem veel succes met het proberen. Ik hoop voor hem dat het lukt!
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, veel pittige reacties komen wel van mensen die óf in het museumwereldje hebben rondgelopen, óf daar nog steeds rondlopen.
Trouwens verfen is ook geen probleem voor Jos gezien zijn eerdere creatie's gewoon met het kwastje aflakken en beetje vaag fotootje van maken.
En de soap gaat weer lekker verder,ik ga ff een borrel erbij halen en wat zakdoeken halen om de tranen van het lachen op te vangen,want het gaat weer helemaal nergens over!
Klopt, maar ik doel specifiek op reacties als:Laat ik zeggen dat ik vind dat het netter kan.Eelco