Doel:€250.00
Donaties:€0.00

Per saldo:€-250.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Ontraxs 2026 door Hirschsprung
Vandaag om 10:35:11
Bahnstrecke 5867 door puntenglijder
Vandaag om 10:35:02
Berkina Volvo met Viessmann taxi bord door RikM
Vandaag om 10:27:43
Layne, Somewhere South. door Reeks77
Vandaag om 10:15:14
Bouwverslag BlueBrixx BR 01 No.108054 (plusminus 1:18) door MOVisser
Vandaag om 09:57:05
Rondje door Lissabon met Lijn 28 door Basmans
Vandaag om 09:52:57
Station Steenwijk poging 2 door Sikko
Vandaag om 09:40:43
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven. door puntenglijder
Vandaag om 09:36:42
Even voorstellen Niels uit Den Haag door Pauldg
Vandaag om 09:32:07
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door raymond erdtsieck
Vandaag om 08:55:15
Pfarrerwinkel bahn door DJV
Vandaag om 02:45:23
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door DJV
Vandaag om 02:43:24
Modelwensen 2026 door Harander
Vandaag om 00:07:39
Roco 42616 door johan george
Vandaag om 00:05:28
Tandwielen Fleischmann BR 80 door Ferdinand Bogman
25 December 2025, 22:51:08
Korneschans. Een fictief Duits Nederlands grensstation. door DJV
25 December 2025, 22:51:02
Rondom Charlois door Alewijn
25 December 2025, 22:43:54
3e US Convention op 11 en 12 april 2026, locatie De Pol Aalten NL door neudalhausenstadbahn
25 December 2025, 21:42:58
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5 door MOVisser
25 December 2025, 21:32:35
Yamorc 7001 dood door Reinout van Rees
25 December 2025, 21:16:47
sluitverlichting op paar goederenwagens 3 rail door bellejt
25 December 2025, 21:05:38
Fotowedstrijd 2025 door Bob R.
25 December 2025, 20:31:55
Laatste beurs voor Piet Peetoom (Godfather Models& Supply) 10/11 januari a.s. door Ronald Halma
25 December 2025, 18:27:52
Goede wensen voor 2026 door Wim Vink
25 December 2025, 16:15:16
MoBaBro.de door Marco1044
25 December 2025, 15:52:36
Van Eijs naar Wijlre en naar Schin op Geul door dennie
25 December 2025, 15:44:20
Treinverkeer in het oostblok, grensoverschrijdend? door Benelux795
25 December 2025, 15:31:10
"Jede Stunde, jede Klasse": DB Intercity '79 door ES44C4
25 December 2025, 14:58:44
Combine als lading: welke wagon geeft het beste resultaat door DJV
25 December 2025, 14:51:13
REE Modèles 2022, nieuws van de fabrikant. door kar
25 December 2025, 14:14:55
  

Auteur Topic: Fantastische service Digirails  (gelezen 4781 keer)

Marc!

  • Offline Offline
  • Berichten: 379
    • Station Lisdorp
Fantastische service Digirails
« Gepost op: 02 February 2009, 19:01:01 »
Hallo allemaal,

Ik heb een Digirails setje gekocht voor mijn Roco 2275 (bruin) om daar en juist seinbeeld mee te maken, nl een omgekeerd L-sein. Setje ingebouwd in de 2200 en aangesloten op de decoder. Op de testbaan en omschakelen. Helaas de voorzijde van de 2200 gaf wel een omgekeerd L-sein maar de achterkant niet. Doorverbinding 1 had ik goed gemaakt. Toch maar proberen om een A-sein te maken. Dat werkt wel. Tja wat nu. Ik heb een mail aan Digiraisl gestuurd en het probleem uitgelegd. Keurig een mail terug gekregen dat ik de defecte print mocht opsturen en dat ik een nieuw exemplaar retour kreeg. Vandaag bij de post zat een nieuw print met lichtbalk want die had ik al vast gelijmd. Aangelsoten en nu werkt het omgekeerd L-sein aan de achterkant ook.

Ik wilde jullie laten weten wat een fantastische service Digirails levert! echt TOP!

Digirails, bedankt voor de fantastisch service!!!

Mvg,

Marc
MrDirect, Koploper, Marklinbaan

Hans.F

  • Offline Offline
  • Berichten: 461
  • Hippel RRF 4 + Hippel 300640
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #1 Gepost op: 09 December 2009, 20:34:38 »
Spoorgenoten,
Vorige week een functiedecoder DR1015 ingebouwd. Helaas gaf mijn TC vervolgens een kortsluit-meldig aan, terwijl het inbouwen/solderen toch niet zo moeilijk is. Hierna was er weinig functie meer over van de decoder.
Vervolgens een e-mail gestuurd naar Digirails waarop ik te horen kreeg dat ik de decoder maar op moest sturen.
Men zou dan kijken of repareren zinvol was of dat de schoothoop de enige optie was.
Vandaag (vier werkdagen later) lag er een nieuwe decoder in de brievenbus met een briefje erbij. Men had nog geen tijd gehad om te kijken, maar stuurde maar een nieuw exemplaar.

Dit is Service met een hoofletter S.

spoorse groet,
Hans

Northlander1983

  • Gast
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #2 Gepost op: 09 December 2009, 20:38:21 »
 (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Volledig mee eens, TOP.

 (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)

Edwin van den Bergh

  • Offline Offline
  • Berichten: 96
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #3 Gepost op: 09 December 2009, 23:16:57 »
Ik kan me hier ook bij aansluiten! Bij het inbouwen van een printje voor de Roco 2400 is bij het terugplaatsen van de kap een ledje losgekomen van de printplaat. Het defecte printje werd 1-op-1 vervangen door een ander exemplaar plus wat tips om de kap makkelijker terug te kunnen plaatsen. Dit is echt topservice  (y)

Hasenwald

  • Offline Offline
  • Berichten: 970
    • Mijn andere hobby: een vijver webshop
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #4 Gepost op: 11 December 2009, 17:28:10 »
Jongens,

Ik wil de pret niet drukken hoor, maar is het niet normaal wat ik lees. Zo hoort het toch te zijn? Ik ben ook in andere winkels deze service gewend.

Groet, Enrico
Groet, Enrico

Hasenwald  |  Epoche III-IV-V  | H0 Roco-Line 2.1  |  BMD16N-SD  |  Digikeijs 4018  |  IB II  |  Power 4  |  KeerPlus3  |  iTrain Plus

hoefhaan

  • Gast
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #5 Gepost op: 11 December 2009, 18:03:23 »
Noem het normaal of niet, tegenwoordig is niet elk bedrijf meer zo actief met ondersteuning etc.
Tegenwoordig lijkt het bij sommige bedrijven alsof je een misdadiger bent wanneer je reclameert dat een onderdeel defect is.
Ze starten dan eerst uitgebreide onderzoeken om toch wel zeker te weten dat je niets fout hebt gedaan. En dat gaat niet altijd even vriendelijk, ondervind ik nu weer aan den lijve...

En een ander voorbeeld: Dell (sorry, even off-topic) heeft alle nederlandse ondersteuning gestopt... Kortom, als je geen talen machtig bent dan sta je met de rug tegen de muur.

en zo zijn er vele bedrijven die klanten in de kou laten staan.

Dit is een beetje een zelfde soort topic als deze:

https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,17112.0.html

Daar werd ook geschreven dat service normaal is.

Johan

Hasenwald

  • Offline Offline
  • Berichten: 970
    • Mijn andere hobby: een vijver webshop
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #6 Gepost op: 12 December 2009, 00:47:04 »
Wat ik bedoel te zeggen:
Als we allemaal een topic gaan schrijven wanneer we ergens goed behandeld zijn is dat de omgekeerde wereld. Dat acht ik namelijk normaal en niet interessant. Ik wil weten waar het fout gaat en waar je niet goed behandeld wordt. Dat levert (optimistisch als ik ben) minder maar meer bruikbare topics op.

Groet, Enrico
 
Groet, Enrico

Hasenwald  |  Epoche III-IV-V  | H0 Roco-Line 2.1  |  BMD16N-SD  |  Digikeijs 4018  |  IB II  |  Power 4  |  KeerPlus3  |  iTrain Plus

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18610
    • Het Groterdam Project
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #7 Gepost op: 12 December 2009, 00:48:16 »
Niet geheel mee eens.
Digirails levert ook prima service als jezelf het printje om zeep helpt of bv een led afbreekt.

Dat blijven ze niet tot in den treure doen, maar ze doen het wel. En dat doen niet veel bedrijven.

MopperSmurfje

  • Offline Offline
  • Berichten: 458
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #8 Gepost op: 12 December 2009, 08:22:06 »
Dat is geen service, dat is een relatiegeschenk.

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18610
    • Het Groterdam Project
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #9 Gepost op: 12 December 2009, 10:15:34 »
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.
Dus voor mij hebben ze nooit iets hoeven omruilen.

MopperSmurfje

  • Offline Offline
  • Berichten: 458
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #10 Gepost op: 12 December 2009, 10:19:16 »
Als iemand de boel sloopt en de fabrikant is zo aardig om t om te wisselen dan spreek je niet over service maar over een geschenk. Heeft niet meer met service te maken want dat overstijgt het fenomeen service enorm!

vandaar een relatiegeschenk bij vervanging!

Heeft dus weinig met onzin te maken!

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18610
    • Het Groterdam Project
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #11 Gepost op: 12 December 2009, 10:19:57 »
ok, zo kun je het ook opvatten.

rvp

  • Offline Offline
  • Berichten: 150
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #12 Gepost op: 12 December 2009, 11:19:37 »
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.
Dus voor mij hebben ze nooit iets hoeven omruilen.

Dat komt nog wel, jij wordt ook (ooit eens) ouder en minder vast van hand  ;D

Max

Chris

  • Offline Offline
  • Berichten: 18610
    • Het Groterdam Project
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #13 Gepost op: 12 December 2009, 12:07:06 »
ooit  ;D

Edwin van den Bergh

  • Offline Offline
  • Berichten: 96
Re:Fantastische service Digirails
« Reactie #14 Gepost op: 12 December 2009, 12:39:56 »
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.

Ik lees de handleiding ook. Volgens digirails verschillen de afmetingen van de lichtgeleider in de loc van Roco per produktierun. Je kunt dus mazzel hebben, of pech. Evengoed, de service is top.