Telt dat ook mee?
Net op RTL 7 een bericht over Märklin en een doorstartnin sterk afgeslankte vorm.Met daarbij een filmpje met een Fleischmann sprinter in de hoofdrol.Die weten ook echt waar het over gaat.
Om het moreel hoog te houden in deze bange Märklin-dagen is het misschien wel een leuk idee als iedereen die ooit met Märklin begonnen is hier een foto plaatst van zijn eerste locje. Wie volgt?mvg,Gert
Om het moreel hoog te houden in deze bange Märklin-dagen is het misschien wel een leuk idee als iedereen die ooit met Märklin begonnen is hier een foto plaatst van zijn eerste locje. Wie volgt?
Ondanks dat ik geen 3-railer ben en niets van/met Marklin heb, moet je blind zijn wil je niet zien dat dit vervelende gevolgen (kan) hebben voor alles wat met modelspoor te maken heeft.
Wat vinden jullie? Moet ik Het Financieele Dagblad er nog op wijzen dat het afgebeelde model bij het artikel beslist niet van Märklin afkomstig is, of zal ik sukkels die het over een 'treintjesbouwer' hebben verder maar in onwetendheid laten?