Het failliet van Ansaldo zou naar mijn idee alleen kunnen als de Denen de stekker uit het IC4 project hebben getrokken iets waarover ik nog geen definitief verhaaltje heb kunnen vinden. Er bestaat iig een ultimatum aan Ansaldo dat er 14 treinstellen volledig operationeel moeten zijn voor Mei 2009 (dat hadden er 83 moeten zijn en al 2006).
ICE?Gaaaaap.
ICE met vlindertjeskleurstelling
Het failliet van Ansaldo zou naar mijn idee alleen kunnen als de Denen de stekker uit het IC4 project hebben getrokken iets waarover ik nog geen definitief verhaaltje heb kunnen vinden. Er bestaat iig een ultimatum aan Ansaldo dat er 14 treinstellen volledig operationeel moeten zijn voor Mei 2009 (dat hadden er 83 moeten zijn en al 2006). Dat schijnt (naar mijn idee) nogal krap te zijn aangezien een maand terug 8 stellen geleverd waren en daarvan 3 diensten reden (met de nodige problemen). Het annuleren betekent dat Ansaldo flink in de buidel moet gaan tasten (3,5 miljard kronen terug betalen, totaal 5 miljard schade = bijna 700 miljoen Euri). Ik ben benieuwd naar de afloop van deze soap, die de nodige gevolgen kan gaan hebben voor de NS-HSA naar mijn idee.MvGRobertbron: http://www.cphpost.dk/news/national/88-national/45180-dsb-no-longer-believes-in-ic4.html