@ Gert: Ook deze kosten heeft Jan vergoed gekregen, dat schijft hij ook Ook ik heb 2 van deze karren aangeschaft, een mail naar Artitec en had de volgende dag al de lagerbusjes in de brievenbus liggen. Is in mijn optiek toch een prima sevice. Nu maar ff wat meer geduld opbrengen voor de volgende karretjes. Groenten Rob
Ik heb de wagen zelf niet bij de hand, maar ik meen me te herinneren dat de wielen een 11mm in doorsnee zijn. Mijn indruk is dat de aspot nog steeds een kleine 2mm onder het wielmidden bungelt.Iemand al eens een langere as geprobeerd?Gr/H
Wel gloeiende #!>&%#. Het zou een prima service zijn geweest als ze dat even aan de goegemeente hadden laten weten zeg.
eventjes uitgeklooid met paint, lijkt prima te zitten zo.
Bij mij rijdt het wagentje al een tijdje rond in een trein en het loopt met de busjes die ik op Rail had aangeschaft goed. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik bij Artitec ook om hun busjes gevraagd en die worden netjes opgestuurd.
....In de productiemodellen heeft men een andere kunststof gebruik met een andere krimp-factor. ...