kan het kloppen dat die multimaus set gelijkstroom digetaal is ?Kan je dan wel alle decorders gebruiken?En wat is het verschil tussen wisselstroom en gelijkstroom digetaal?
Enig idee in hoeveel talen en taaltjes je dan je handleidingen zou moeten uitvoeren? En heb jij zin om de extra kosten te betalen voor een veel te dikke handleiding wegens doorgeschoten Europese regelgeving?Goed taalonderwijs, dát zou verplicht moeten zijn in Europa!
Wie kan me helpen.
Heb gewoon goed gesoldeert..bij de MDDM was het een stekkertje...Heb trouwens reset gedaan eerst gaf die CANCEL aan nu heeft ie gereset en werkt weer...hoop dat ie zo blijft...ben ook terug geweest bij de winkel ze regelen een NL handleiding via PDF.Groet.ps leuk ding de lokmaus maar die gebruiksaanwijzing is echt erg bagger...iemand die net begint met digi snapt er niks van...
Ik heb op Ebay het nederlandse startset gekocht (41254 officieel niet uitgebracht) op deze Multimaus zit de nederlandse taal, het handboek wat erbij zit is duits, engels, frans en italiaans Dit is toch logischEen kip heeft kl..ten en een haan legt eieren.
Op het testbaantje van Mitropa op rail 2006 heb ik dit zelf meegmaakt. De hele boel was verkeerd aangesloten.
Ik heb laatst een nieuwe afstandsbediening voor de TV gekocht. Kostte een tientje. Daar zit een handleiding bij in 27 talen. Hoezo, handleidingen te duur?