Ja, dat zal het wel zijn; het prijsverschil met bijv Flm of Roco moet ergens vandaan komen .Even over de verlichting boven m'n baan. Daarvoor heb ik jaren geleden armatuurtjes bij een supermarkt gekocht waarin spotjes zitten. Die spotjes zijn halogeen-lampjes. Prima verlichting, maar aangezien er nogal wat boven de baan hangen, behoorlijk stroomvretend en halogeen wordt ook erg warm, waardoor ze vrij snel stuk gaan. Nu vandaag bij supermarkt Bas vd H/ Dirk vd B spotjes gezien die ook in de armatuurtjes passen, maar veel gunstiger zijn in stroomverbruik, lichtopbrengst en warmteontwikkeling: ledspotjes die 4 w gebruiken en een levensduur van 25.000 uur zouden moeten hebben. Meteen maar gekocht voor 2,99 per stuk:Groet,Ruud
Wil, ze zijn wel warmwit, maar niet dimbaar.
Oké, hier is-ie dan. De IId is een stuk lager dan de IIId en de Id is weer lager dan de IId.De IId is trouwens ook van oorsprong een model van fabrikant Klein.
Volgens mij is er even sprake van een misverstand. Wil en ik hebben het over de spotjes boven m'n baan. De verlichting van de loc is inderdaad digitaal dimbaar.