Uhlenbrock zegt dat de Power 6 (6A Booster) niet geschikt "Geeignet" is voor H0.
Je schijnt met een IB en power 3 van Uhlenbrock niet eens fatsoenlijk een mfx loc te kunnen programeren. Je schijnt dan nauwelijks in de programeermodus te kunnen komen. Ik citeer:'k heb hier een IB staan met daaraan gekoppeld een IB-control, een Fred en twee Power-3 boosters.Op een gegeven moment kreeg ik de ingeving de IB-Contol met de Fred maar eens te ontkoppelen van de IB.Dat blijkt de oplossing te zijn. Nu kan ik alle fx en mfx decoders zonder problemen op ieder gewenst moment volgens de beschreven procedure op FAQ van Uhlenbrock programeren. Geen enkele keer een weigering meer.Kennelijk verstoort meerdere regelaars op de IB aangesloten het signaal om de fx en mfx in de programeerstand te krijgen.Ik meende dat Freak aantipte dat er met de nieuwere IB met infrarood een probleem zou geven met programeren mfx decoders. Dat zou dus best kunnen gezien mijn huidige ervaring.Dus de tip voor IB bezitters, fx en mfx decoders met kale IB programeren!"Alle andere centrales geven geen problemen.Bron: www.marklinforum.nl