En wat gebruiksduur/levensduur betreft; ik heb Roco Plan D's van circa 15 jaar in elkaar zien storten tot amper meer dan een hoopje stof
Jij bent ook zo vreselijk onhandig...
En wat te denken van het idee van internet als medium? Ik zie dat hun sites nu nog steeds gebruikt worden als mededelingenblad terwijl wij hier de polls doen wat we graag zouden willen zien. Het lijkt mij meer de taak van een fabrikant om dat te doen, dan dat we het 'zelf' maar moeten organiseren en dan maar hopen dat er iets uit de wenselijst wordt opgepikt. Voor de fabrikanten lijkt me dit juist hét medium om te onderzoeken wat de klanten willen, hoeveel vraag er naar is. En geloof me, als dat éénmaal gemeengoed is voor zowel de fabrikant als de gebruiker, dan pas is er goede synergie, wat zal leiden tot betere producties, betere inschattingen van hoeveelheden en uiteindelijk zal resulteren in betere prijzen.
Ach Piko hondenkoppen waren in de zomer van dit jaar ook ineens 99,- euri.
Inderdaad, dat kan.De vraag is alleen of deze meerverkoop opweegt tegen het wantrouwen van de normale koper, die niet meer koopt, maar juist afwacht. Naar mijn mening gaat er daardoor steeds minder en minder snel geld in de branche om en daardoor wordt er minder o zo noodzakelijk geld verdiend, met als gevolg een versterking van deze neerwaartse spiraal.De praktijk zal het uitwijzen.Maarten.
Juist door de aanbiedingsprijs van 79 euro staan er heel wat meer 2400-tjes bij de mensen dan zonder die aanbieding.
Ik zag ook vorige week in Houten weer veel jongemannen van rond de twintig.
[jongemannen van rond de twintig]doorgaans niet zo koopkrachtig