Ik had begrepen op de club dat deze minimaal 1A vragen.
Op de analoge baan hebben we ivm aantal wissels een capacitor geplaatst. Is dit ook verstandig met een digitale decoder/ voegt dit nog iets toe?
Duidelijk, Aangezien het voor op de club is kwam de vraag of het ook mogelijk om een schakelknop bediening parallel aan te sluiten? Ik denk van wel maar; Mag deze de relais schakelen (dan gaat er dus ook schakel spanning de 5212 decoder in)
of moet ik deze achter het relais plaatsen (de geschakelde draad van de capacitor met de drukknop parrallel aangesloten)
(kan geen goed schema vinden van een 5212 om eea te onderbouwen)
Aangezien het voor op de club is kwam de vraag of het ook mogelijk om een schakelknop bediening parallel aan te sluiten? Ik denk van wel maar; Mag deze de relais schakelen (dan gaat er dus ook schakel spanning de 5212 decoder in) of moet ik deze achter het relais plaatsen (de geschakelde draad van de capacitor met de drukknop parrallel aangesloten)
Je zou een drukknop parallel aan het relais contact kunnen zetten, maar waarom? .
the solution is simple. I battled to get the seeps to work. I was using an old dc controller with a 15v ac output. Not enough I found. fine for Peco though. I went onto ebay and bought a Roco DCC transformer. 3.2amps at 16vac. Seeps now jump to life even with the default settings on the LS15...