Heeft verder niets met een wadloper van doen.Maar als iemand het weet mag die het zeggen
Hallo Allemaal,Het wordt de laatste update dit jaar. Maar eerst wil ik iedereen bedanken die mij foto's en tekeningen gestuurd heeft.Zonder die gegevens was het niet mogelijk geweest om dit te maken.www.wadloper.nl.tt ik kan niet wachten op de orginelen. Maar alvast bedankt.@ Fermon.De stoelen komt allemaal goed . Heeft er nog iemand een opstelplan van de stoelen van de gereviseerde versie van de DH1 @Erik. Is er ook een andere versie dan de NS versie. Als print wordt het een ongespoten bak dus elke maatschappij mag je er zelf inkleuren.@Jos. Komt dat mooi uit want dan hoef ik ze niet nog een keer te maken want ik heb dit van een foto uit een wadloper. De hoofdsteunen ontbreken nog maar die komen volgend jaar voor 31 december Nu de update dan maar.De koeievanger op nieuw getekend en er aan 1 kant even ondergezetTevens zitten er aan de zijkanten van de kop een klein blokje. Waarvoor die dient weet ik niet maar ik heb ze er maar bij gezet. Ik heb een vermoeden maar toemaar, ze zitten er gewoon.Dan een complete andere tekening gemaakt van iets anders om de kozijnen om de ramen te testen. Ik had eerst een simpele uitvoering gemaakt maar dit lijkt beter.Komen ze.Het is weer een vrolijk pakket aan kleuren geworden.De koeievanger moet aan de binnenkant nog afgemaakt worden.Dan nu even een foto van de nieuwe kozijnen. Lijken erg grof maar geloof me het is de vraag of de printer dit allemaal wel aan kan.Mooi afgerond lijkt me.Het is een test dus laat he me weten of dit voor de wadloper goed overkomt.Nou nog 1 dan Heeft verder niets met een wadloper van doen.Maar als iemand het weet mag die het zeggen Zo dit was het dan weer.Voor een ieder een mooie jaarwisseling toegewenst en vooral een gezond 2009Groeten Frits
Dan nu even een foto van de nieuwe kozijnen. Lijken erg grof maar geloof me het is de vraag of de printer dit allemaal wel aan kan.
De zeer hoge detailweergave van 0.5 mm, de realistische texturen en full color mogelijkheden geven de sublieme communicatie- en overtuigingskracht aan onze 3D printmodellen
epoxyhars - gebruikt voor zichtmodellen en funtionelemodellen. Epoxy hars geeft een hoge mechanische sterkte
@FritsZiet er echt goed uit @Wadloper.nl.tt,Heb je toevallig tekeningen en/of foto's van het interieur van de wadloper???mvg,Matthijs