Beste Bob,Mooi model. Via PM heb je al eerder wat vragen gesteld met betrekking digitale stoomlocs met rook en geluid. Toen kwam je ook met dit model.Je geeft aan dat dit model ook geleverd wordt met geluid. Bij roco.cc zie ik dat een rauchgenerator nachrustbar is, alleen kom ik deze rookgenerator niet tegen als los item bij Roco. Mijn vraag is dus of je misschien weet waar je zo'n loc met rook en geluid kan aanschaffenAlvast bedankt Mvg Maikel van Velzen
Beste Bob,Bedankt voor de hulp tot nu toe.Ga inderdaad maar eens informeren bij een modelwinkel voor wat betreft de rookgenerator.Mvg Maikel van Velzen
Een paar vragen:Zijn de wielen nu van metaal?Kan er een koppeling aan de voorzijde gemonteerd worden, zodat ik in voorspan kan rijden?
Inderdaad een mooi model.Ik heb zelf de Reko-Liliput en vind die juist onderscheidend van de anderen.Met name de details van gele electradozen en de rode kranen, dat zie ik bij de Roco dan weer niet maar is natuurlijk zelf snel te regelen...Hoe rijdt de Roco, Bob?