goed dan ben ik een geval wat niet te helpen is.Bedankt voor de ontwikkeling van je module maar ik zoals het er naar uitziet, ga ik er in de nabije toekomst niet veel mee doen.inhoudelijk ga ik er niet op in, maar wil zeggen dat deze antwoorden niet eerder zijn gegeven op mijn vraag. Als er iets wordt geleverd ga ik er vanuit dat ik deze zo kan gebruiken, dus ook inclusief de juiste levering. Het is voor jou een hobby en ook voor mij. Een levering die niet compleet is, kan gebeuren, maar dan moet je niet raar opkijken als ik er een vraag over heb, zoals missende connectoren. Of een diodebrug (die anders heet) waarvan voorheen niemand de werking aan kon geven, maar dat het toch wel nuttig was.Niet iedereen bezit evenveel kennis op dit gebied en/of besteedt er zoveel tijd aan als anderen.Het heeft geen zin zo, ik kom er verder niet wijs uit en jij geeft mij op als een hopeloos geval.Heb die handleiding uitgeprint en al meerdere keren doorgelopen! Dit werkt nu dus gewoon. Vind dus niet dat ik dit, van die 10 meter lange kabel, vantevoren had kunnen weten. En als jij refereert naar vuistregels, sorry voor de nieuwsgierigheid die dit dan oproept, waar ik graag meer over wil weten.Maargoed, laat ik het hier dan maar bijhouden voorlopig. Voor mij wordt de hobby er zo niet leuker op.