Wie durft hier het woord MVV over zijn lippen te halen??
Gert, jij hebt in elk geval geen kaartje nodig!Prijsvraag!Degene die als eerste via PB mij kan vertellen wiens hand dit is wint een Dirk van de Broekroktas vol spoorwegvideo's.
Het is niet de hand van Chris en ook niet van God. Verdere oplossingen zenden via PM graag om deze draad niet verder te vervuilen.
Wat is de reden dat een 1600 uit 1981 nu al gesloopt dreigt te worden?Hij kan niet in het buitenland op het spoor, maar koplopers en andere stellen ook niet.Met een aantal wagens kun je met een 1600 een reizigerstrein formeren, dus bespaar je de aanschaf van nieuw materieel.. Of kan ik opmaken dat NS gewoon te veel locs heeft?Ik ben geen NS insider, maar ik krijg er gewoon geen gevoel bij waarom een universele, dus flexibel in te zetten loc als de 1600 bij NS aan het verdwijnen is. Ik wil overigens even kwijt dat de toon in dit draadje me stoort, alhoewel de voors en tegens duidelijk zijn.
Wat is de reden dat een 1600 uit 1981 nu al gesloopt dreigt te worden?Hij kan niet in het buitenland op het spoor, maar koplopers en andere stellen ook niet.Met een aantal wagens kun je met een 1600 een reizigerstrein formeren, dus bespaar je de aanschaf van nieuw materieel.. Of kan ik opmaken dat NS gewoon te veel locs heeft?Ik ben geen NS insider, maar ik krijg er gewoon geen gevoel bij waarom een universele, dus flexibel in te zetten loc als de 1600 bij NS aan het verdwijnen is.