Het ontwerp blinkt uit door z'n eenvoud. Het vraagt er bijna om het assortiment compleet te maken met masten voor enkelspoor en portalen. Dat wordt dan de RemcoTec reeks ! Als je meer masten maakt, zou je eventeel van een stukje MDF en wat spijkertjes een opspan-mal kunnen maken, zodat je in één keer alles in elkaar kunt zetten, fixeren en solderen.PS : Wat reken je voor verpakken en verzenden Sander
Duidelijk verhaal, zo duidelijk dat ik toch maar ga leren solderen (m'n zwager wil me helpen).Ik denk wel dat ik een soort malletjes ga maken voor het buigen en boren enz., zodat alles precies gelijk is en goed uitkomt.Hopelijk laat je ook nog eens iets zien over het bouwen van portalen?Knap stukje werk!Gerard.
Goed werk Remco.Mijn masten heb ik ook zelf gemaakt.Heel eenvoudig, lekker goedkoop en je kan ze precies op maat van je baan maken.
Ziet er ook top uit! Heb nog wel een vraag, soldeer je de draden direct aan de leggers? Of komt er nog iets van een imitatie isolator tussen? Meen dat ik die dingen ergens in een conrad catalogus gezien heb.Gerard.