Nou dat is me tegen gevallen, ik heb de juiste basis stappen ondernomen naar aanleiding van de berichten op dit forum.1 verf eraf met Revell Airbrush Cleaner2 Alabastine spuitplamuur3 witte basis, Revell satin SM 301, dekt en hecht perfekt4 afplakken met professionele 3M tape, die gele ik moet zeggen prachtig spul5 blauwe basis en zogenaamde ramen banden spuiten, Revell glans 51, wat een kl** verf, dekt voor geen meter en . veel erger hecht voor nog veeeel minder6 gele baan gespoten, Revell satin SM 310, dekt en hecht perfekt gek hé, deze dekt weer wel goed7 onderstel gespoten, Revell satin SM 378, dekt en hecht perfekt8 handgreepjes, luchtslangen en koppelhaken geplaatst9 alles bijwerken en controleren10 zijdemat vernis erover, twee delen Revell matvernis en een deel glans
VLAFLIP gekrompen, een testkees
Over de verf: de verf die niet wil dekken en niet wil hechten is als enige hoogglansverf. De rest - alles satin - dekt en hecht wel goed. Dus had je misschien ook satin blauw moeten nemen? Of hadden ze die niet in t durp?
Mijn titel is gejat