Wellicht moet je hier en daar ook nog even kritisch kijken naar de hoogtes.Want sporen die elkaar kruisen met een hoogte verschil van maar 4 cm?Of sporen die in 1 meter lengte 4 cm moeten dalen en weer stijgen (dat word dus een helling van minstens 8%)? (Deze laatste situatie bevind zich rechts voor)
Wel ben ik benieuwd waarvoor je dat spoor helemaal rechts onder op een hoogte van 0 mm wilt gaan gebruiken.
Een opmerking is je stationnetje. Ik zou het stationsemplacement toch nog verder invullen. Ik zou die lagergelegen goederensporen ook bij het station betrekken, zodat je stationsemplacement een geheel wordt, met perrons voor personenverkeer en achterliggende goederenkades. Zorg ervoor dat de perrons voldoende lengte hebben. en eventueel een klein lokloodsje erbij voor de plaatselijke rangeerlok de nacht te kunnen onderbrengen.
Ik weet niet of je zou overwegen om bij je klein industrieterrein links een oversteek te plaatsen, zodat het bereikbaar is vanuit beide sporen. 't Is maar een suggestie. Voor een uittrekspoor is er geen plaats, en ik zou die dan maar achterwegen laten.
2 tips evenwel:- je kan de bogen op het laagste niveau eenvoudig nog wat ruimer maken. In verhouding tot de andere bogen lijken ze nu wat krap.- De lus op het laagste niveau is wat kort, de trein is in no-time terug, tenzij je hem een poosje in de tunnel laat wachten natuurlijk. Omdat de lus onder een stuk van 14 cm hoogte doorloopt, zou je ook de lus groter kunnen maken, of een extra spoor aanleggen, bij wijze van 2e schaduwstationnetje. Daar is zo te zien genoeg ruimte voor.
let wel op de de bochten soms erg dicht bij elkaar liggen. bij de wat krapere radiï krijg je dat de wagons gaan overhellen en elkaar raken als ze elkaar passeren. zoals in de tunnel bij het kleine rangeer deel. Er zit voor die binnenste bocht nog een klein recht stukje (17mm als ik het goed zie) als je die er vanaf haalt hebben de bochten al wat meer ruimte