...zoals een medelid het formuleerde, te kleine beschikbare ruimtes in nederlandse huizen.
Remco.Dat heb je helemaal goed begrepen. Dit is een decoder speciaal voor het bedienen van motoren tbv wissels. Je schildpad kun je daar rechtstreeks op aansluiten zoals je reeds zelf aangeeft.
Omdat ik via de PB diverse vragen krijg over welke spullen ik gebruik ben ik van plan een lijstje bij te gaan houden welke vermeld wat ik gebruik ( Vragen mogen natuurlijk altijd via PB maar het leek me gewoon handig ). Ik ga de moderators even lief aankijken en hoop dat ze dit misschien een vaste plek kunnen geven in de draad ( Startpost bijv. ) Maar dan kan iedereen snel en duidelijk te weten komen hoe en/of wat.Gebruikte materialen:Henckens SeinenHoofdsein NS Rechts 2001Dwergsein NS 2005Wisseldecoder4-voudige MDEC-decoder DCC moduleWisselmotorWisselaandrijving met eindafschakelingBovenleiding PortalenT-Portaal en Enkelportaal Isolatoren Sommerfeldt SF505Accesories rond RailsKabel paddestoelKabelgootVrijbalken, Relaiskast en Telefoon ( Art nr: 387.33 )Woodland Scenics B75 Fine GrayVerf Humbrol 113 Mat ( Voor rails )AansturingS88XpressNetLiRailsPiko A-RailsGr. Remco.