Ik zie in je baanplan dat je op sommige plekken bochten met de kleinste radius (9120 = R1) hanteert. Ik vraag me af of de Thalys die met een behoorlijke snelheid wel kan nemen zonder te ontsporen. De meeste mensen hier raden toch aan om geen R1 te gebruiken en als het even kan ook geen R2. Maar er zijn ook uitzonderingen hoor. Boppard werkt wel met de kleinste radius en van hem hoor ik niet over problemen. Beter is het om dat zelf te testen. Misschien heeft je vader wel een startset zijn met R1 en R2-bochten. Maak daar eens wat van en laat de Thalys eens op raketsnelheid rijden.
Denk er aan als je een baan wilt maken gebruik dan alleen wissels en flexrail! Dat is verreweg het beste voor een realistisch resultaat. Alleen in de spiralen kan je bochten gebruiken voor e handigheid.
Print deze pagina's aan het einde eens uit en laat deze eens aan je vader lezen. of zet je pa eens achter de computer! Is het niet een idee om je eigen baan te gaan bouwen aangezien jullie niet echt op een lijn zitten? Al heeft het samenwerken met je pa natuurlijk ook wel iets leuks
Ik heb gelukkig mijn eigen baan in mijn eigen huissie, maar omdat ie zo bij mijn moeder liep te eikelen dacht ik ik help hem een handje.