Maar we rennen naar de winkel, kopen het, ik moet het hebben want anderen hebben het ook
Zo net even mijn rijtuigen gecontroleerd en geen aanslag te zien.Terwijl ze de nodige (modelspoor)kilometers onder de wielen hebben.Mocht er toch nog (witte)aanslag te voorschijn komen, gaat de luchtspuit erover om het lichtelijk te weatheren, wat in de planning zit.Zonde? Nee, want 1:1 rijden ze ook niet met "schone" draaistellen rond en licht geweatherd ziet er ook nog eens 10x mooier uit dan die steriele, schone draaistellen en rijtuigen.En als er alsnog witte aanslag op de draaistellen te voorschijn komen, en je wilt/kunt/durft niet te weatheren, dan ruil je ze toch in, want wat ook tegenwoordig wordt uitgebracht, door welke fabrikant dan ook:a. deugt nietb. mankeert wat aanc. ontbreekt iets.d. enz, enz.Maar we rennen naar de winkel, kopen het, ik moet het hebben want anderen hebben het ook en als we het gekocht hebben en het product bevalt toch niet gaan we onze gal spuwen op fora als o.a. deze.Mijn motto is : bevalt het niet, koop het dan niet!Ik heb dit al vaker gezegd en dit is menigeen in het verkeerde keelgat geschoten, maar zo denk ik er over.Ik koop iets alleen als ik het nodig denk te hebben en niet iets om te hebben of omdat iedereen dit koopt.Grt, Ronald.
Ik heb tot nu toe nog niet gelezen dat iemand dat argument hier heeft gebruikt om tot aanschaf van iets over te gaan.
@Remco hier ook rijtuigen waren gewoon goed toen ze hier aan kwamen. Het rare is dan ook dat het steeds op 1 van de 2 draaistellen zit en niet op beide maar goed dat zal nog wel komen dan.
@mispoes, Ik leidt dit af met name in de draadjes "toon je nieuwe aanwinsten" en "wat gaan we kopen in 2009".