http://mchminiatuurnieuws.punt.nl/Hier al wat plaatjes van de blauwe Plan W1. Erg fraai! Nou opschieten met die beneluxversie, want ik heb nu lang genoeg gewacht Jeroen
en ze passen toch wel in tydperk 3??
door welke lok ( locomotieven ) werden deze rytuigen eigenlijk getrokken??en ze passen toch wel in tydperk 3??eric
De buffers staan scheef en laten zich niet zomaar recht draaien. Zal wel door de vering komen, en da's nou precies een gadget waarvan ik absoluut het nut niet in kan zien. Die moeite kunnen ze zich wat mij betreft wel besparen.
Voor mij dus (geheel persoonlijk ) heb ik net zo lief starre buffers die gewoon recht staan.
En zelfs met modelschroefkoppelingen wordt het nooit helemaal echt, want dan zou de balg ook moeten veren en dat doet 'ie niet.
Hoezo touché? Simpelweg de balg vervangen. Kom jongens, ik gun jullie je industrieboogjes en weet ik veel welke merkwaardige dingen; gun mij de de verende buffers en mijn merkwaardige dingen!Ik benblij met die buffers op E en W, en (bij de weg) ook met de ruimte die bv Roco in 2400 en 1100 heeft gemaakt voor de modelschroefkoppeling: die van Bavaria steek je dr zó in. Precies pas!Gr/H