Met beide rails trouwens geen ervaring met de electrische (losse) aandrijvingen..
//vervolgens haal ik het hendeltje een antal keer heen-weer en doet hij het weer. Maar dat is natuurlijk niet de manier. Heeft iemand van jullie die Marklin/Trix C-rail gebruikt hier ook ervaring mee.//
@ Werner,Ik heb het zelfde probleem als jou maar ik ben hier nog niet zo mee bezig houd mij eerst met de aanleg van mijn baan bezig daarna de electriche gedeelte.dit omdat ik ook nog niet overal de juiste spanning heb maar als ik het hendeltje heen en weer haalt werkt het weer.Dus ik blijf dit draadje even volgen.Groet Wim
@Paul, Dan moet ik het maar te koop zetten en wat anders er voor terug kopen
Wim jij schreef, "Het enigste wat het probleem oplost is het uitschakelen van de eindafschakeling, doomiddel van het overbruggen van de contactacten van de schakelaar intern de wisselaandrijving."Hun je me ook aangeven hoe dat moet?(plaatje oid). Als dit het "probleem" oplost ben ik eerst tevreden. Verkopen is geen optie, ik heb veel te veel en krijg er veel te weinig voor terug.
//waarbij ik wat gaten in de platen onder de baan kunt maken waar ik gelijk wat makkelijker bij de decoders kunt komen.// Maar zet het geheugendraadje even op mijn harde schijf // Groet Wim