Volgende vragen:- Is een 'module' van 100 bij 50 cm hanteerbaar?- welk materiaal kan ik het beste gebruiken? Stevig maar licht?- wat is beter, rubberkurk of kurk voor ondergrond?
122x61, mijn ervaring is dat je dan een goed hanteerbaar deel hebt met voldoende oppervlak. En alle delen even groot maken maakt transport veel beter mogelijk,
Mijn Awe viaduct bakken zijn 90x40. Die 90 past namelijk overdwars in mijn auto, daar komt mijn gouden 90 vandaan. Misschien dat ik ooit een kleinere auto heb, in het vervolg maak ik ze denk ik 80x40. En als 40 te smal is voor je? Je kan bakken ook met de lange kant aan elkaar zetten. Of je maakt ze 50cm of 60cm breed. Maar hou je aan die 80cm/90cm lengte ivm je auto. OF, als je wel 122mm lang wilt, prima. Maar maak ze dan 45cm breed zodat er 2 naast elkaar passen in je auto.
12mm multiplex is echt overkill, 9mm is al meer dan genoeg. Eigenlijk is 6mm al genoeg, maar dan moet je iets beter nadenken over de constructie en de montage. Het is lastiger om op de kopse kanten te schroeven bij 6mm.
Ik lees draaischijf met lokloods. En verderop iets over 22 sporen. Dat bepaalt in hoge mate de afmetingen van je plaat hout en da's dus geen 40 of 45 breed.Gr, Ben.