maar ik wil helemaal geen chocola, dat laat ik aan techneuten zoals jezelf over, is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Ik hoef toch ook niet te weten hoe de ontsteking van mijn auto werkt, als er een vonkje is ben ik blij. Ik ken mijn beperkingen en heb er vrede mee, jij blijkbaar niet en dan is het jouw feestje maar ik ga echt niet mee dansen,
Ik zou graag van Karst horen wat hij vindt van de oplossing van Märklin.
Common ground met een doorlopende O rail zoals jij dat noemt is niet specifiek iets voor 3rail hoor. Ik heb jaren 2rail gereden met een common ground Intellibox en LDT boosters.
Overigens vind ik het behoorlijk "smakeloos" (@ Ben's woord) om een alias als een andere alias bekend te maken. Wie weet onder welke naam bijvoorbeeld "Ben" nog meer opereert ? Ga ik maar eens uitzoeken en zonder smaak, behalve een wat vieze, ook maar bekend maken.
Even tussendoor AnneW: svp nomaal blijven doen als je wilt discussiëren anders ben ik er snel klaar mee en mag je een ander zoeken om te sarren. Het geleuter over je broer is een beetje
Waar het mij om gaat is of ik de Loconet B van de YAMORC kan verbinden de Loconetingang (B) van de Uhlenbrock boosters. Volgens mij zijn dat aparte circuits, maar zeker weten doe ik dat niet.
Waar het mij om gaat is of ik de Loconet B van de YAMORC kan verbinden de Loconetingang (B) van de Uhlenbrock boosters.