Het spuitwerk van mijn Benelux is van gelijke kwaliteit van mijn buurland rijtuigen. Chris heeft hiermee echt pech
Nog een klein vraagje van uw klinknagelteller : hoort er in het toiletraam bovenin niet een dwarsspijltje?CitaatFoutje: de benelux heeft het dwarsspijltje niet en de buurland wel en zo ook in model. Mijn blauwe hebben wel een spijltje, dus complimenten voor LS.@mispoes,Volgens mij is er pas één BKD uitgebracht. De A, B, AB en BKD van de Benelux hebben alle 4 een verschillend interieur en ook is de dakopbouw van de A anders, zoals het hoort.@Overlast,Heb je nog meer tips voor de verschillende apparaten op de bodem? Of is dit het enige wat je tot nu toe hebt gevonden?mvg,Ivo
Foutje: de benelux heeft het dwarsspijltje niet en de buurland wel en zo ook in model. Mijn blauwe hebben wel een spijltje, dus complimenten voor LS.@mispoes,Volgens mij is er pas één BKD uitgebracht. De A, B, AB en BKD van de Benelux hebben alle 4 een verschillend interieur en ook is de dakopbouw van de A anders, zoals het hoort.@Overlast,Heb je nog meer tips voor de verschillende apparaten op de bodem? Of is dit het enige wat je tot nu toe hebt gevonden?mvg,Ivo
Moeten we niet blij zijn dat er zulke modellen komen. Blijkbaar hadden de grote merken Fleeschamn en Merklien geen interesse in deze mooie dingen.
@ allenZie je, het gaat alweer dezelfde kant uit als die ARTITEC Plan E'tjes. Zelfde prijs een hoop gezever, het is ook nooit goed......Moeten we niet blij zijn dat er zulke modellen komen. Blijkbaar hadden de grote merken Fleeschamn en Merklien geen interesse in deze mooie dingen. Frederico
Onzin.De kwaliteit is beneden peil, en dat mag gezegd worden. Gelukkig schijn ik de enige met ondermaatse rijtuigen te zijn, dus ik ben benieuwd of er nog een nette reactie komt van LSModels richting mij. (zelf ook een mailtje geschreven)Omruilen bij MTE zit er niet in, de boel is uitverkocht....Terugbrengen doe ik ook niet, ik moet ze gewoon hebben, en ze zijn veel beter dan de Lima en de Marklin's. (Sterker, daar kan je ze niet eens mee vergelijken)Dus pluim voor het uitbrengen, geen punten voor het lakwerk.Kwestie van er bovenop zitten, want ze kunnen het wel.
De eerste is het feit dat de bovenste gele bies op alle rijtuigen 0,5mm te hoog zit.