Het was zelfs gewoon echt oranje - in de tweede klas.Eerste klas rode zitting en rugleuning, bruine hoofdsteun.Net als ICM :-)
En hebben ze daarbij een extern adviseur geconsulteerd?
Is ook bekend wat de oplage van elke set is?En worden deze nu geleverde sets ook nog nageleverd.Of is het: op =op.Ik heb wel besteld en zal ze 1 dezer dagen wel krijgen, maar ben gewoon benieuwd wat de oplage is.DB 143
Heb zelf een foto in een boekje waar rode banken op staan. Ik weet alleen niet of dit in een ICM of ICR is. Op de site van Nico Spilt staat ook een foto met rode banken (ICM).
Nee, nadat ik een paar weken geleden vertelde dat eindelijk de ICR-rijtuigen zouden worden uitgeleverd (de wat?) en bespeurden dat ik dat wel bijzonder vond (LSModels?) hebben ze me geleidelijk uitgehoord en daarna contact opgenomen met de treinenboer.Was achteraf ook wel verdacht, die belangstelling.
Voor de liefhebber enkele plaatjes van een B-rijtuig, 20-70 812:
Heb ze goed bekeken en ingezoomt.Het zijn inderdaad *pukkeltjes* alleen bij chris lekt er heel iets verf naar beneden want het is net een eivorm denk dat het komt door te dikke verflaag erop.Hebben alleen buurlandversies dit?
Gewoon oranje net als ICM. Rood is die lijn die boven de ramen loopt.