Tot op heden is er echter nog niemand op dit forum die kan bevstigen dat het correct is. En er loopt toch aardig wat kennis rond hier.Natuurlijk is het een raar verhaal dat de BKD in het binnenland setje wel de nummers heeft en de BKD in de buurlandset niet. Lijkt op een bewuste actie van LSM.Wat is het UIC nummer van de binnenlandset BKD?Van de buurland 50 84 82-70 921-1
Ik heb in Op de rails (tot en met '86) verschillende foto's van binnenlandse rijtuigen gezien mét handgrepen en treden.
Al het commentaar m.b.t. het ontbreken van de '2' (klasseaanduiding) aan de uiteindes van de BKD is ongegrond. Ik heb LSM er een mailtje over gestuurd en een mail terug gekregen dat er een aantal BKD's waren waarbij die '2'-en ontbraken. Als bewijs is er een foto meegezonden.LSM heeft zijn huiswerk dus prima gedaan!
Ik zie op die foto toch echt wel het verschil tussen daar waar 2-tjes hebben gezeten (of deels nog zitten) en daar waar ze kennelijk noot gezeten hebben.Ben het dus eens met NS1100: prima gedaan door LS Models.mvg,Gert