Ze hebben een belazerde aftersale/ service… ofwel helemaal géén service. Ze pleuren hun modellen op de markt en dan moet iedereen maar blij zijn en het verder uitzoeken. Voor het overgrote deel gebeurt dat ook, maar wanneer je als koper een onderdeeltje kwijt bent van een loc of rijtuig, om wat voor reden dan ook, sta je bij LS Models voor een gesloten deur. Er wordt niet gereageerd op mails. Noem het arrogantie… Rob
Helemaal gelijk wat je schrijft over LS Models. Je vergeet echter nog iets heel belangrijks hardop te schrijven:Ze hebben een belazerde aftersale/ service… ofwel helemaal géén service. Ze pleuren hun modellen op de markt en dan moet iedereen maar blij zijn en het verder uitzoeken. Voor het overgrote deel gebeurt dat ook, maar wanneer je als koper een onderdeeltje kwijt bent van een loc of rijtuig, om wat voor reden dan ook, sta je bij LS Models voor een gesloten deur. Er wordt niet gereageerd op mails. Noem het arrogantie…
Op een mail met de vraag wanneer de overige gaan verschijnen wordt niet gereageerd...
Op een vloot van een kleine 300 rijtuigen.