klopt, ik heb een grootboeknummer "wegenbelasting en boetes"......wil niet zeggen dat ik structureel boetes krijg Martijn, jij komt nu met heel iets anders.Jij zegt dat ze koers gaan veranderen om structurele overheidssubsidie willen krijgen ( even kort door de bocht gezegd) en dat zal ik niet ontkennen, want daar kan je zomaar gelijk in hebben. Ik doel op de opmerkingen van mensen die stellen dat ze al jaren jaarlijks een grote pot geld krijgen van de overheid , en dat ze het daarmee nog niet redden.
Ah zoMaar als 30 procent van het inkomen wel uit subsidies komt maar niet in enige mate structureel is ( en je begroot het zelfs) dan acteer je wel heel erg langs het randje hoor. Dan snap ik de wijziging wel.
mail van het spoorwegmuseum aan de vrijwilligers:Samenvatting van de ADVIES- EN INSTEMMINGSAANVRAAG
Zou het persoonlijk wel jammer vinden als ze het “levende” deel van het museum moeten stoppen.
klopt, ik heb een grootboeknummer "wegenbelasting en boetes"......wil niet zeggen dat ik structureel boetes krijg
Een hoop gelul, voor de "wordt hoog tijd dat we ons aanpassen aan de wensen van onze bezoekers" Snap het wel, ook wij lopen sneller door als we een modelbaan al 6x op een modelspoorbeurs gezien hebben.
Dat ze nu de focus gaan verleggen van attracties naar cultureel erfgoed en daarbij financieel beter uit komen vind ik een win win situatie.