Als je een bedrijf of auteursrechten verkoopt dan moet er voor een koper wel een verdien model zijn.
Voor Koploper (en zn gebruikers) was het mooi geweest als de source code beschikbaar was (bij voorkeur open source), Paul wilde dat zelf niet.
Gelijk had hij, hooguit wilde hij het beschikbaar stellen als hij 3 jaar eerder met pensioen kon schrijft hij op z'n website.
Wil de systemen die mijn baan besturen ook helemaal niet aan internet hebben hangen, is nergens voor nodig, en geeft alleen maar risico's.
Het enige risico wat ik kan bedenken is dat als internet weer eens uit de lucht is mijn treinen niet kunnen rijden. Overigens is Wifi en draadloos ook iets waar ik geen voorstander van ben.Batterij plots leeg of verbinding valt weg dan gaan de treinen ook een eigen leven lijden.
..., als de bestaande ontwikkelaar niet beschikbaar is voor vragen dan is dat een enorme uitdaging, niet onmogelijk overigens.
Wat Roelco daar over schrijft snap ik niet, hoezo draaiende houden? Er nog aan knutselen is dan meer een hobby binnen een hobby.Gr, Ben.
Oh, welke risico's zijn dat dan?
En dat schreef rjr op een computer die... op dat moment aan het internet hing
Bovendien is Koploper klaar..... af.....compleet...... of hoe je het ook noemen wil. De huidige versie 9.4 is al weer bijna 8 jaar online. Het doet wat het moet doen, ik als gebruiker en velen met mij zouden niet weten wat nog er aan veranderd moet worden. Wat Roelco daar over schrijft snap ik niet, hoezo draaiende houden? Er nog aan knutselen is dan meer een hobby binnen een hobby.Gr, Ben.
Zo lust ik er ook nog een: Als de stoom uitvalt doet niks het meer ...